EnglishMenu

Oplossingen

InSided helpt organisaties social media in te zetten ter ondersteuning van het behalen van vastgestelde bedrijfsdoelstellingen

Social SupportSocial Marketing & SalesCo-creatie & Onderzoek

Social Support

Klanttevredenheid verhogen en kosten besparen.

Een traditioneel service contact kost tussen de € 5 en € 50 euro. Online mogelijkheden bieden dezelfde mogelijkheden voor minder dan € 1 euro per contact. En tegen een hogere klanttevredenheid. Gebruik de mogelijkheden van sociale kanalen en integreer deze in bestaande service of CRM processen.

  • Klanten helpen klanten
  • Beantwoorde vragen zijn direct inzichtelijk voor andere klanten
  • 24/7 informatie kanaal
Bekijk case T-Mobile

Social Marketing & Sales

Traffic, conversie, life time value en Word Of Mouth verhogen.

Klantcontact verandert, doordat de klant eigenaar is geworden van de conversatie. Een social CRM strategie zorgt voor klantgestuurd ondernemen, waarbij de organisatie (potentiële) klanten met de organisatie en met elkaar in contact brengt. En dat binnen een steeds complexere Customer Journey. Social media bieden uitgebreide mogelijkheden om de relatie en engagement te verstevigen. Zowel binnen externe omgevingen als Facebook, als binnen eigen marketing & sales kanalen.

  • Maak gebruik van fans van je merk
  • Stimuleer engagement door een juiste conversatie strategie
  • Genereer content, traffic en conversie

94% van de consumenten vertrouwen Word of Mouth aanbevelingen. Slechts 14% heeft vertrouwen in online advertenties.

‘Toevoegen van consumenten reviews leidt tot 26% omzet stijging.’

Co-creatie & Onderzoek

Informatie en inzicht vergaren over producten of dienstverlening.

Waar traditioneel marktonderzoek langzaam en kostbaar is, bieden online mogelijkheden realtime, efficiënte en betaalbare resultaten die direct te gebruiken zijn. Door de inzet van grotere groepen en koppelingen met CRM, behoren discussies over representativiteit tot het verleden. Vergaar op continue basis inzichten, decodeer conversaties of gebruik co-creatie trajecten in een nieuwe vorm van open onderzoek.

  • Klanten weten vaak meer dan de eigen afdeling
  • Haal informatie van buiten naar binnen
  • Gebruik inzichten en koppel terug naar de klant
‘85% van de consumenten vind dat een bedrijf moet interacteren via social media.’

44% van de consumenten wil actief betrokken zijn in de ontwikkeling van nieuwe producten of reclamecampagnes

Genoeg gezien? Neem contact op met inSided en ontdek wat we voor jouw merk kunnen betekenen.

Neem contact op